kolmapäev, 25. mai 2016

Usklik Šveits

Vaheaeg sai läbi ja mul tuli jälle kooli minna. Õnneks on Šveits üsnagi usklik maa ja viimase kuu jooksul on õnnestunud mul päris mitme usupüha tõttu koolis mitte käia.
Esimene koolinädal oli mul siis kolme päeva pikkune ja sellele järgenes nn minivaheaeg ehk neli vaba päeva.

Neljapäeval tähistati meil Auffahrt'i, ehk päeva, millal Jeesus Kristus jumala poja hingena taevasse oma isa juurde suundus. Kuna minu pere usklik ei ole, siis ei käinud me ka perega kirikus ja saime lihtsalt vaba päeva nautida. Mina kasutasin seda siis selleks, et Chrsitine'ga kokku saada. Kuna ilm on jälle soe, siis ta kirjutas mulle, et ma võtaks oma ujumisriided kaasa, ta tahab ujuma minna. Mina veel mõtlesin kas natuke külm ei ole ujuma minemiseks(tegemist siiski 5. maiga), aga lõpetuseks olin ainus, kes päriselt ujus. Ujumiskohaks oli väiksem jõgi, kus voolas alpidest tulev lumesulamisvesi, mille temperatuur üle 12 kraadi kindlasti ei olnud :D Õhtul ostsutasime me veel väikse sleepover'i teha ja seega ööbisin ma tema pool.




Neil kasvavad rõdul kilpkonnad!!

Reedel käisin ma Fabienne'i ja Stella'ga kooli kõrval minigolfi mängimas. Kuna kõigil oli vaba päev ja ilm oli superilus. siis oli seal väga palju inimesi ja me pidime peaaegu iga raja juures ootama, kuni eelmised inimesed oma mänguga valmis saavad.

Mai teine nädal oli abiturientide viimane nädal koolis, nii et neil oli iga päeva jaoks mingi riietusteema, mida kõik siis järgima pidid. Näiteks piraadid, vikerkaar, printsessid jne.
Selle nädala esmaspäeval olime me oma vene keele klassiga(4 inimest) kutsutud vene keele õpetaja juurde venepärasele õhtusöögile. Ta kutsub iga aasta kõik, kes on viimase klassi lõpuni vene keeles vastu pidanud, endale külla. Kuna minu vene keele tase on ka juba neljanda klassi tasemel(kaks aastat õpitud), siis ka mina olin kutsutud, kuigi koolis olen ja tegelikult alles esimeses klassis :)

Kui laua peal on kasukas, täidetud munad ja borš, siis tekib paratamatult väike koduigatsus, sest siin sellist toitu tavaliselt ei saa 

Ja siis veel isetehtud lihapirukad, mmmm.....


Reedel oli abiturientide viimane päev ja seetõttu jooksid nad terve päev mööda kooli ringi, kehavärvid ja raseerimisvahupurgid käes. Päeva lõppedes andsin nad veel kogu kooli ees oma klassijuhatajatele erinevaid(piinlikke) ülesandeid, mida nad siis täitma pidid.
Pildil kaks õpetajat käru tegemas


Laupäeval toimus meil Anna(klassiõde) sünnipäev, kes sai just 18. Selle puhul toimus tal suur pidu, kuhu oli kokku kutsutud umbes 100 inimest(pere pluss sõbrad). Peo jaoks olid nad rentinud ühe vana puidust talli, mille nad siis igasuguste tulede ja asjadega hästi ilusti ära dekoreerisid. Anna onu ehitas sinna isegi selle õhtu jaoks baari.



Kolmas nädal algas jälle vaba päevaga. Seekord oli siis tähtpäevaks Pfingsten ehk Nelipühad. Kuna meie linn on tuntud selle poolest, et iga tähtpäeva puhul korraldatakse meil suur turg, siis ei puudunud üks ka seekord. Ma siis veetsingi hommikupooliku turul ringi vaadatas ja pärastlõunal õnnestus mul veel ka korra tennist mängima minna.
Tennisest koju jalutades avanes mul imeline vaade jõele ja kodulinnale

Laupäeval toimus meil tenniseklubiga esimene klubide karika kohtumine. Seekordeks vastaseks oli Baden'i naiskond. Kahjusk olid nemad meist paremad ja meil tuli vastu võtta 5:1 kaotus. Kuigi seisust seda ei arvaks, siis kõik üksikmängud olid väga tasavägised ja lõppesid kolmanda set'iga. Sinna minnes sain ma ka teada, et ma olen meie naiskonna esimene asetus :D Kahjuks saan ma ainult ühe korra veel kaasa mängida, enne seda kui ma tagasi minema pean.

Pühapäeval toimus meil YFU'ga "Grill and Chill" ehk me saime väikse grupiga kokku, grillisime liha ja olime muidu lahedad.


See nädal on jälle lühendatud ja täna oli mul viimane koolipäev. Neljapäeval on järjekordne usupüha, nimega Fronleichnam. Sellel päeval tähistatakse usku Kristuse kehasse ja verre. Kuna sellele järgnev reede tegelikult vaba päev ei ole, aga koolist on meil võimaliks võtta kaks vaba päeva poolaasta kohta, siis me otsustasime klassiga kõik oma nädalavahetust pikendada nelja päevaseks ja reedel keegi meist kooli ei lähe.

Homsest lugedes on mul veel jäänud täpselt ainult üks kuu veel siin, ja juba hakkavad tulema mõtted, kuidas ma ei näe siinseid inimesi võibolla enam väga pikka aega :'(
Aga niikaua kuni ma veel siin olen, proovin ma seda nautida nii palju ku võimalik :D

Juba varsti Eestis näeme!
Brita Kärt 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar