teisipäev, 2. veebruar 2016

Palju aja veetmist VÕP'dega

Hei :D

Siin siis minu poolt jälle postitus, mis katab pikemat ajaperioodi, kui üks nädal, sest ilmselgelt olen ma liiga laisk, et iga nädal midagi kirjutada(plus vahepeal pole midagi juhtunud).

Kohe pärast suusalaagrit koju jõudes hoiatati mind, et mu hostema on terve nädal haige olnud ja et ma oleksin ettevaatlik ja haigust endale ei püüaks. Mida mina tegin oli aga täiesti vastupidine. Muidugi suutsin ma haigeks jääda, ja terve nädala kodus veeta. Neljapäeva õhtul ma veel mõtlesin, et kuigi köha ja nohu on veel alles, siis kooli võiks ju ikka reedel minna. Need mõtted olid sellest, et juba kaks nädalat polnud ma koolis käinud ja väga igavaks muutus see lihtsalt kodus istumine. Hostpere suutis mind ikka õnneks ümber veenda ja sellel nädalal ma koolis ei käinnud. Küll aga kisin ma reede pärastlõunal kodu lähedal jõe kaldal jalutamas ja ilm selleks oli lihtsalt suurepärane. See nädal, kui ma haige olin, oli ainuke nädal minu siinoleku jooksul, kui meil lund on olnud ja mina suutsin siis terve selle nädala kodus haige olla :(



Laupäeval tundsin ma ennast juba paremeni ja seetõttu otsustasin ma Ana'ga (VÕP Mehhikost) Zürich'is kokku saada. Kohale jõudes teatas ka tema mulle, et peale suusalaagrit oli ta haigeks jäänud :) Selle päeva veetsime me poodides ja ka järve ääres piknikku pidades. Kõikides poodides oli suur jõulujärgne soodusmüük, nii et hinnad olid kohe eriti odavad. Näiteks õnnestus mul leida endale Väga ilus suvekleit, mille alghind oli 50 franki ja soodushind ainul 10!! franki. Ka sellel päeval oli ilm väga ilus ja järve ääres olemine tegi kohe tuju rõõmsaks .


Kohustuslik selfie :D



Ilus koht oli, nii et fotosid on tglt mu telefonis veel palju rohkem :)

Ja muidugi ka peale päikseloojangut on Zürich ilus

Jaanuari viimane nädal oli minu jaoks ka viimane nädal koolis enne spordivaheaega. Seega koolis teiste jaoks väga palju enam ei toimunud, kuna aga mina puudusin koolist kohe kaks nädalat, siis oli mul vaja paar KT'd teha. Õnneks need väga rasked ei olnud ja näiteks geograafia töö sain ma 4,3, mis seekord oli ka klassi keskmine hinne(hinded on siin 6 palli süsteemis, ja kõikide võimalike komakohtadega).

Laupäeval käisin ma Vojta ja Sadie'ga(VÕPid Tšehhist ja USAst) Konstanz'is. Konstanz on Šveitsi ja Saksamaa piiril(Saksamaa poolel) asuv linn. Sinna läksime me kahel põhjusel: See on ilus linn ja saksamaa on väga odav koht võrreldes Šveitsiga :D Kohale jõudes oli kohe esimene ülesanne otsida süüa. Kuna siin polnud keegi meist tai toitu söönud, siis läksime ühte tai takeaway restorani. Hinnavõrdlussest siis nii palju et ühe portsion nuudlite eest(koos lihaga) maksime me 4,40 eurot. Šveistis maksaks see umbes 10-15 franki. Päeva veetsime me poodides käies ja imestades kuidas hinnad ikka nii madalad saavad olla :) Üldiselt olidki hinnad umbes kaks-kolm korda madalamad kui siinpool piiri.

Minu reaktsioon Saksamaa hindadele :D


Jällegi kohustluslik selfie :)

Kuna mul on siiski suusavaheag, siis homme lähen ma Arvid'ga(järjekordselt VÕP, seekord Rootsits) suusatama. Kuna homseks lubatakse meile sajust ilma, siis ei tea kui palju pilte sealt tuleb, aga ka väheste piltide korral üritan ma siia ikkagi midagi kirja panna :D

A ja kui ma postituse alguses kirjutasin, et meil oli üks nädal lund, siis eile oli meil näiteks juba 15 kraadi sooja. Ja täna jooksmas käies oli mul jooksupükste ning pusaga palav :)

Tänased ilmastikuolud

Tsauki-tsau,
Brita Kärt :)

2 kommentaari: