teisipäev, 22. detsember 2015

Rheinfall :D

Hei :)
Laupäeval käisin ma koos oma hostema ja peretuttavatega Rheinfall'i vaatamas. Rheinfall on Euroopa suurim loodulik juga ja see asub Saksamaa ning Šveitsi piiril. Sinna sõit võttis meil umbes 1,5 tundi aega ja selle aja jooksul pidime me ka korra Saksamaad läbima. Piirile jõidus tuli mul agta meelede, et ei ID-kaarti kui ka passi mul ju kaasas ei ole. Õnneks kontrolliti piiril ainult ostetud asju ja passikontrolli ei tehtud, nii et me saime ilusti oma sõitu jätkata.
Kohale jõudes ootas meid suur pettumus, sest vaatamata ilmateate lubadustele oli kohapeale nii suur udu, et peaaegu mitte midagi näha ei olnud. Meie õnneks läks päeva peale küll natuke selgemaks, aga päris sinist taevast meil sellel päeval näha ei õnnestunud.

Esimene vaade joale. Seda pilti vaadates ei  arvaks küll, et see Euroopa suurim juga :)








Seal kõrval olevas linnas ringi kõndides nägin ma ka kuusepuud, ja ma tundsin esimest korda selle aasta jooksul tõelist jõulutunnet :D

Ps. Mõned faktid Rheinfall'i kohta:
  • Rheinfall on 150 m lai ja 23 m kõrge
  • Aasta keskmine vee läbivool on 425 000 liitrit sekundis
  • Rheinfall tekkis viimase jääaja jookusl
Kuna Rheinfall'i kohta ei ole väga palju kirjutada, aaga ma tahtsin pildid üles panna, siis seekord tuli postitus veidike lühem :)

Häid jõule teile kõigile, 
Brita Kärt 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar