esmaspäev, 11. aprill 2016

Lihavõtted ja soojad ilmad :D

Hei hei :D

Isegi mulle üllatusena olen ma siin tagasi vähem kui kuu aega pärast eelmist postitust :) Vahepeal möödusid lihavõtted ja eelmises postituses kirjeldatud soojad ilmad pole ikka veel meie juurest lahkunud. 

Lihavõtted algasid Suure Reedega, mis oli nii nagu Eestiski vaba päev. Kuna Lihavõtted on siin riigis üpriski suur püha, siis reedel pidime terve perega minu hostisa kalakasvanduses aitama kala müüa. Kui neljapäeva ainult näidati kuidas kõik käib, siis reedel pidin juba mina kõiki kliente teenindama ja ka rahaga tegelema. See oli päris hea kogemus, sest nüüd tean ma kuidas töötab kaardimakseautomaat(juhuks kui peale kooli on vaja säästukasse tööle minna ;D) ja samal ajal sain ma ka keelt harjutada. 

Laupäev oli päev, mille ma juba peaaegu kaks kuud varem kalendrisse olin märkinud. Põhjuseks oli see, et Helena(kes ei tea, siis parim Eestlane) tuli mind külastama. Kohtumispaigaks oli meil Genf, mis on väga ilus linn peaaegu Prantsusmaa piiri ääres. Seal käisime me vaatamas ÜRO peahoonet ja kõndisime niisama vanalinnas ringi. Genfi sümboliks on Jet d'eau ehk veepurskkaev, mida näeb peaaegu tervest linnast. Fun fact: See purskkaev on 140m kõrge. Eesti kõige suurema suhtelise kõrgusega mägi Vällamägi on ainult 84m kõrge :D

Peaaaegu terve tee sinna(3h rongisõitu) olid mul vaateks ilusad mäed
Teel ÜRO'sse käisime me ka botaanikaaiast läbi





Pühapäeva hommikul pidasime me perega suure Brunch'i  ja peale seda oli aeg aiast otsida "Lihavõttejänese" poolt peidetud šokolaadimune ja muid maiutsusi. Samal õhtul käisime me perega vanavanemate juures õhtusöögil. Söögiks pakuti meile isetehtud raviolisid ja pastat. Kuna nad Itaaliast, siis maitsesid need kohe eriti hästi.
Minu leitud maiustused 
Lihavõtetega kogunes mul ka toanurka üsnagi arvestatav kogu šokolaadijäneseid(pluss üks kana), miilest suurim on lausa 500g suurune
Siin riigis on ka Lihavõtetetele järgnev esmaspäev vaba päev nii et me otsustasime kasutada viimast võimalust minna suusatama. Suusatamas käisin ma Luana'ga, kes on koolikaaslane ja viib ka läbi koolis seda õhuakrobatika klassi.





Alla tulev suusarada oli soojale ilmale vaatamata ikka veel avatud ja alla jõudes oli temperatuur ikka väga soe ja lund enam väga palju ei olnud
Järgmisel laupäeval saime me Karen'iga linnas nimega Neuchatel kokku. Neuchatel on linn Šveitsi prantsuskeelses osas, kust peaks avanema vaade alpidele. Aga nii nagu ikka suutsin mina sinna minna siis, kui ilm oli udune ja midagi näha ei olnud. Siiski saime me ringi vaadata vanalinnas ja nautida päeva ilma vaateta.




Pühapäeval käisime me pere ja peretuttavatega Saksamaal Friedrichshafen'is. See on väike piirilinn Bodensee ääres Saksamaa poolel. Reis oli sünnipäevakingitus ühele tuttavale. Seal linnas sõime me mõnusat saksa lõunasööki(Btw. Saksamaa hinnad on ikka nii ilusad võrreldes Šveitsi omadega) ja käisime Zeppelin'i muuseumis. Fun fact 2: Ameerikasse sõitnud zeppelini täitmises pakiti vesinik Zeppelini sees 16 koti sisse ja ühe koti valmistamiseks oli vaja 50'000 lehma pimesoolt.


Kui sa oled kunagi mõelnud, kuidas Zeppelin seest välja näeb, siis vastus on selline :)

Sellel laupäeval käisin ma oma klassiõdedega meie linna mehhikopärases restoranis El Mosquito söömas. Kuna see koht on üpriski kallis, siis plaanisime me seda juba mitu nädalat varem ette ja see oli kindlasti seda raha väärt.
Pühapäeva päeva veetsin ma koolist puhkamas ja õhtul käisime me perega kodust autoga umbes 5 minuti kaugusel restoranis õhtust söömas, kust avanes imeline vaade Šveitsi alpidele.




Täna käisin ma Zürichis väiksel ostureisil, sest kui me sügisel perega Itaalias käisime, siis suutsin ma oma päikseprillid katki teha ja hädasti oli uusi vaja. Nii nagu mainitud, on meil ilmad väga ilusad ja soojad, nii et kui ma lõuna ajal Zürich'isse jõudsin, siis oli linn paksult inimesi täis, kes olid kõik tulnud õue lõunat sööma. Ilus oli vaadata nii paljusid inimesi linnas ringi liikumas.



Sellest nädalast algas mul ka vaheaeg, mis kestab lausa kolm!! nädalat. Selle aja jooksul proovin ma veel võimalikult palju Šveitsis ringi reisida ja avastada kohti, mida ma veel näinud ei ole :)

Tsau, Brita Kärt :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar