kolmapäev, 23. september 2015

Itaalia!!!

Hei hei :)
Sellel nädalavahetusel oli minu hostema vanemate pulmaaastapäev ja selle puhul korraldasid nad Itaalias meile väikese tähistuse(nad on Itaaliast pärit :)). Itaalias olid kohal vanavanemad, nende lapsed ja lapselapsed. Kokku oli meid 18. 
Väljasõit toimus meil reede pärastlõunal ja selle tõttu pidin ma koolist poole päeva pealt ära tulema. Õnneks oli ainult kaks tundi veel nii et ma paljust ilma ei jäänud :) 
Marsruudiks valisime me tee üle alpide, sest läbi alpide mineva tunneli(17 km pikk) läbimisaeg on keskmiselt 1,5 tundi. Sinna minnes väga palju vaadet ei näinud, sest ilm oli udune ja vihmane aga tagasi tulles oli juba hästi näha kui ilusad need Alpid ikkagi on :D Ülesse jõudes olime me peaaegu juba lume kõrgusel ja sooja oli seal ka ainult 3 kraadi. Allasõit läks juba kiiremini ja 4 tundi pärast väljasõitu jõudsime me väiksesse linna nimega Luino. Linn asub Lago Maggiore(järv) kaldal ja otsetõljes tähendab see suurt järve(oli tõesti väga suur :D). 


Laggo Maggiore
Luino tänavad :)
Esimesel õhtul käisime me kõrvallinnas restoranis, mille üks kokk oli vanavanemate tuttav. Itaaliale kohaselt sõin ma pitsat!!! Kuna tegemist oli ikkagi restoraniga, siis olid meil ka eelroad ja need ei olnud just kõige väiksemad :)
See eelroog on mõeldud ühele inimesele :)
Teisel hommikul ärkasin ma juba vara enne äratust ülesse, sest enesetunne eui olnud kõige parem. Ma olin suutnud kuidagi ennast korralikult haigeks saada täpselt selleks ajaks kui me Šveitsist lahkusime :'( Vaatamata mitte nii heale enesetundele läksin ma ikkagi hostperega sellel päeval teise linna turule. Tegemist oli rohkem riide-kui toiduturuga(natuke nagu Balti jaama turg aga palju viisakam) nii et tegemist oli seal palju. Mul õnnestus sealt endale sall ja pitsat leida :) Tagasi jõudes läksime me oma linna missioonile Apteek leida aga tuli välja, et linna ainuke apteek suleti juba kell 12 päeval nii et arsturohud jäid Itaaliast ostmata. Samal õhtul oli meil jälle õhtusöök aga seekord meie linnas restoranis. Seskord oli tegemist pitseeriaga nii et loomulikult võtsin ma jälle pitsat. Seal tehti pitsat otse sinu silme all ja sa said kõikide pitsade valmimist ise jälgida :D
Turu saialett :) Nende saiade paksus on ~10 cm(võrdluseks, saiad ise veel palju suuremad)
Linn, kus me turul käisme, asus Šveitsi piiri ääres :)
Pühapäeva hommikul sõime me kõik koos hommikust ja peale seda oligi aeg hakata tagasi sõitma. Ka tagasisõidu tegime me üle Alpide ja kuna seekord oli selge ilm siis nägi kõikil ilusaid mägesid ka :) Ka tagasitulles tegime me mäe tipus peatuse ja seekord oli seal juba ainult 1 keaad sooja.


Allasõidul olime me teetööde tõttu väikesel mägiteel ummikus ja ühel hetkel kui me seisime siis sõitis meist mööda Resti numbrimärgiga turismibuss. Kohe hea tunne tuli sisse teisi Eestlasi nähes ja kuni päeva lõpuni oli kuidagi hea ja rõõmus olla :D
Sorri et seekord väga pilte ei ole aga nii palju ilusat oli seal vaadata nii et piltide tegemiseks väga aega ei jäänud. Kõik pildid, mille värvid/kvaliteet väga hea ei tundu, on tehtud läbi autoakna nii et sealt ei saagi kidagi väga head oodata:) Ja kui pildid/tekst on väga paigast ära, siis on see sellepärast et see postitus on kirjutatud telefonis, mitte arvutis. Sellel nädalal olen ma oma klassiga koolilaagris Basel'is nii et järgmine postitus tuleb arvatavasti selle kohta :D A ja mul algas just 3 nädalat sügisvaheaega, nii et edu teile seal Eestis, kes te koolis peate käima :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar